چاق سلامتي
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

چاق سلامتي
ارسال شده در 29 / 5 / 1389برچسب:, - 11:47

سلام دوست جونا

چه خبرا چرا اصلا كسي به اين lox blog اهميت نميده

هيچ وقتم كسي اپ نيست

يه موقعهايي من با اين وبم كلي حال مي كردم

ولي الان..............

خب ديگه چه خبرا بابا بياين تند تند سر بزنيم به هم

هر كسي ام مي ايد اپامو مي خونه نظر نداده ميره

تازه من يه وب جديد ساخته بودم

3 ماه گذشت هيچ كس توش نظر نداد

اينقدر حالم گرفته شد

چند روز پيش بتمش

خب ديگه اميد وارم از مطالبي كه مي ذارم لذت ببرين

به اميد ديدار

باي



نظرات شما عزیزان:

وفا
ساعت22:23---13 مهر 1389
سلام
وبلاگ قشنگ و شادی داری . پیشنهاد می کنم به این لیست "همخونه" و "دالان بهشت" و "او می آید..." رو اضافه کنی. واقعه رومانای قشنگی هستن.
خوشحال می شم به منم سر بزنی.


merry
ساعت14:50---21 شهريور 1389
سلام النا جون اميدوارم حالت خوب باشه وب خوبي داري من هم يك وبلاگ براي جاستين دارم اگه طرفدار جاستين هستي بيا تو وبم و من رو خوشحال كن خودت ميدوني كه اگه خواننده ها نظر ندن چقدر ناراحت ميشيم پس مان رو خوشحال كن okباي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا